Wystrój świąteczny w stylu skandynawskim - inspiracje

25.11.16




Dziś Black Friday, czyli okazja do upolowania dekoracji świątecznych w okazyjnych cenach. Ponieważ do Świąt Bożego Narodzenia pozostał... równo miesiąc, najwyższy czas zastanowić się nad tegorocznym wystrojem naszych mieszkań i domów. 

Jeśli nie macie pomysłu jak udekorować swoje eM, przedstawiam garść inspiracji. Zacznę od dekoracji w tak popularnym w naszym kraju stylu skandynawskim. Minimalizm, sielskość, naturalność. Tymi przymiotnikami pokrótce można scharakteryzować ten styl. 

Dla tych, którzy kochają kolory we wnętrzu mam dobrą wiadomość. Styl skandynawski to nie tylko szarość i biel. To również moja ukochana czerwień, którą można łatwo przemycić do wnętrza za pomocą dywaników, poduszek, narzut, ozdób choinkowych uszytych z tkaniny, wstążek czy porcelanowych figurek. Z pewnością odrobina koloru, zapach świerku, trzask polan w kominku oraz sącząca się w tle kolęda wprawi wszystkich w doskonały nastrój i umili czas oczekiwania na ten najpiękniejszy w roku czas. 

Miłego weekendu!

W poniedziałek wrócę do Was z prostym, świątecznym projektem DIY. Stay tuned! 









































Źródło zdjęć: http://www.freshdesignpedia.com/

Koniecznie przeczytaj

2 komentarze

  1. Piękne :) bardzo podoba mi się styl skandynawski chociaż ta choinka z babeczkami by u mnie nie przeszła ;)

    fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Madziu na moim blogu:) U mnie też raczej by nie przeszła taka choinka :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Facebook

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *